Prekių pardavimo ir pirkimo sąlygos

1. APIE MUS

1.1. Kas mes esame. Šią svetainę valdo Šveicarijoje registruota ribotos atsakomybės bendrovė JT International SA, registracijos numeris CHE-105.274.060, PVM mokėtojo kodas CHE-116.274.822 MWST, registruotos buveinės adresas 8, Rue Kazem Radjavi, 1202, Ženeva, Šveicarija (toliau – JTI),  elektroninę prekybą vykdo UAB „BSN LT“, kodas 306247035, buveinės adresas Raudondvario pl. 131, Kaunas, Lietuvos Respublika.

1.2. Kaip su mumis susisiekti. Susisiekti su mumis paprasta. Jei norite pateikti užklausą, rekomenduojame susisiekti su mūsų Ploom aptarnavimo komanda telefonu 8 800 20040 (I-V 08:00 – 22:00, VI-VII 10:00-18:00) ar internetu, šioje svetainėje užpildant formą „Susisiekite su mumis“.

1.3. Ką apima šios sąlygos. Tai yra sąlygos, kuriomis jums tiekiame savo produktus (toliau – Sąlygos). Šiose Sąlygose esanti sąvoka „raštu“ apima ir el. laiškus.

1.4. Kodėl turėtumėte perskaityti šias Sąlygas. Atidžiai perskaitykite šias Sąlygas prieš pateikdami mums užsakymą. Šiose Sąlygose nurodyta, kas mes esame, kaip teiksime jums produktus, kaip jūs ir mes galime pakeisti arba nutraukti sutartį, ką daryti iškilus problemai ir kita svarbi informacija. Jei manote, kad šiose Sąlygose įsivėlė klaida, susisiekite su mumis ir tai aptarsime. Atkreipiame dėmesį, kad šios Sąlygos taikomos produktams, įsigyjamiems per svetainę sudarant nuotolinę pirkimo-pardavimo sutartį.

2. 18+ AMŽIAUS REIKALAVIMAS

2.1. Mūsų produktams taikomi amžiaus apribojimai, todėl juos draudžiama parduoti jaunesniems nei 18 metų asmenims. Produktus iš mūsų svetainės galite pirkti tik sulaukę 18 metų. Prieš pradėdamas  naudotis svetaine, registracijos svetainėje metu, pateikdamas produktų užsakymą ir atsiimdamas užsakymą turėsite patvirtinti (pateikti asmens dokumentą), kad jums jau yra 18 metų. Jūs esate atsakingas už  teisingų duomenų pateikimą mums.

3. UŽSAKYMO PATEIKIMAS

3.1. Taikomos sąlygos ir taisyklės. Visiems užsakymams taikomos šios Sąlygos, mūsų Naudojimosi sąlygos ir mūsų Privatumo politika bei Grąžinimo ir keitimo taisyklės (tiek, kiek nurodyta šiose Sąlygose). Atkreipiame dėmesį, kad veikiame kaip verslininkas, todėl jums taikomos ES vartotojų teisės.

3.2. Teritorija. Prekiaujame tik Lietuvos Respublikoje. Deja, nepriimame užsakymų iš adresų, esančių už Lietuvos Respublikos ribų, ir jais prekių nepristatome.

3.3. Kaip priimsime jūsų užsakymą. Jūsų užsakymo įvykdymas visada priklauso nuo produktų prieinamumo. Kai mes priimsime jūsų užsakymą, jūs gausite mūsų patvirtinimo el. laišką.

3.4. Užsakymo patvirtinimas. Priėmę jūsų užsakymą, el. paštu pateiksime užsakymo patvirtinimą. Visais atvejais pristatydami produktą prie jo pridėsime užsakymo patvirtinimo kopiją. Rekomenduojame saugoti užsakymo patvirtinimą saugioje vietoje, kad galėtume jį peržiūrėti, jei kiltų kokių nors klausimų. Primygtinai rekomenduojame įsitikinti, kad įvedėte galiojantį el. pašto adresą, kad galėtume nedelsdami pateikti jums užsakymo patvirtinimą.

3.5. Jūsų užsakymo numeris. Jūsų užsakymui priskirsime užsakymo numerį, kuris bus nurodytas užsakymo priėmimo el. laiške. Mums bus lengviau, jei, susisiekę su mumis dėl užsakymo, nurodysite užsakymo numerį.

3.6. Jei negalime priimti jūsų užsakymo. Jei negalėsime priimti jūsų užsakymo, informuosime jus apie tai ir nereikalausime sumokėti už produktą. Taip gali nutikti dėl to, kad produkto nebėra sandėlyje, kad nustatėme klaidą produkto kainoje ar aprašyme arba kad negalime pristatyti produkto iki jūsų nurodyto termino.

 

 

4. MŪSŲ PRODUKTAI

4.1. Produktai gali šiek tiek skirtis nuo pavaizduotų nuotraukose. Mūsų svetainėje pateiktų produktų vaizdai yra tik iliustraciniai. Nors dėjome visas pastangas, kad spalvos būtų pavaizduotos tiksliai, negalime garantuoti, kad jūsų kompiuteryje rodomos spalvos tiksliai atitinka produktų spalvas.

4.2. Produkto pakuotė gali skirtis. Produkto pakuotė gali skirtis nuo tos, kuri pavaizduota mūsų svetainėje esančiose nuotraukose.

4.3. Nedideli produktų pakeitimai. Galime pakeisti produktą:

(I) atsižvelgdami į atitinkamų įstatymų ir reguliavimo reikalavimų pakeitimus, pavyzdžiui, susijusius su kaitinamojo tabako įrenginių pardavimo būdais; ir

(II) siekdami įgyvendinti nedidelius techninius pakeitimus ir patobulinimus, kad pagerintume jūsų patirtį naudojantis mūsų produktu.

4.4. Garantija. Internetu įsigytoms prekėms taikoma vienerių metų savanoriška komercinė garantija ir įstatyminė garantija, kaip apibrėžta Prekių grąžinimo ir keitimo taisyklėse, taikytinose mažmeninės prekybos vietose įsigytoms prekėms.

5. KAINOS

5.1. Produktų kainos bus tokios, kokios nurodytos mūsų svetainėje. Visos mūsų kainos nurodytos eurais su PVM.

5.2. Kainų pakeitimai. Retkarčiais galime keisti savo produktų kainas, o bet kokie pasiūlymai gali būti atšaukiami. Tai neturės įtakos patvirtintų užsakymų būklei ir tokiu atveju mokėsite tik užsakymo patvirtinime nurodytą kainą. Jei pasikeis nepatvirtinto užsakymo kaina, informuosime jus apie tai ir suteiksime galimybę atšaukti užsakymą.

6. PRISTATYMAS

6.1. Pristatymas. Pristatymo išlaidos bus tokios, kokios nurodytos mūsų svetainėje.

6.2. Kada pristatysime produktus. Juos išsiųsime kuo greičiau, tačiau bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 72 valandas (darbo dienomis) nuo tada, kai buvo priimtas (patvirtintas) jūsų užsakymas. Išskirtinėmis aplinkybėmis pristatymas gali užtrukti ilgiau.

6.3. Kaip pristatysime produktus. Visus užsakymus išsiunčiame naudodamiesi siuntų sekimo paslaugomis. Kai tik užsakymas bus išsiųstas, atsiųsime jums SMS žinutę, kad galėtumėte patikrinti užsakymo būseną.

6.4. Nesame atsakingi už vėlavimus, kurie nepriklauso nuo mūsų. Jei produktų tiekimas vėluoja dėl įvykio, kurio mes negalime kontroliuoti, kuo greičiau su jumis susisieksime, kad apie tai informuotume, ir imsimės priemonių, kad sumažintume vėlavimo poveikį. Jei tai padarysime, nebūsime atsakingi už dėl įvykio atsiradusį vėlavimą, tačiau jei yra rizika, kad vėlavimas gali būti didelis (daugiau nei 14 dienų), galite susisiekti su mumis, kad atgautumėte pinigus.

6.5. Kada tampate atsakingi už produktus. Užsakymas laikomas įvykdytu ir atsitiktinio produkto sugedimo rizika pereina jums nuo užsakytų produktų perdavimo, t. y., pristatymo ir įteikimo jūsų nurodytu adresu. Pristatymo metu apžiūrėkite savo produktus ir nedelsdami praneškite apie bet kokias su produktais susijusias problemas Ploom aptarnavimo komandai telefonu 8 800 20040.

6.6. Kada produktai tampa jūsų nuosavybe. Produkto nuosavybės teisė pereina jums nuo perdavimo momento.

 

7. ATSISKAITYMAS

7.1. Atsiskaitymas. Už prekes galima atsiskaityti iš anksto apmokant internetine bankininkyste arba banko kortele kurjeriui.

7.2 Apmokėjimo būdai. Apmokėjimas grynais pinigais nėra galimas.

8. JŪSŲ TEISĖS: PREKIŲ IR PINIGŲ GRĄŽINIMAS, SUTARTIES ATSISAKYMAS

8.1. Jūsų prekė yra nekokybiška, sugadinta arba gavote ne tą produktą.

Jūsų teisės 
Jei produktas yra nekokybiškas, jūs turite Lietuvos Respublikos civilinio kodekso (toliau – CK)  6.3641 straipsnyje nustatytas teises. Jei produktas yra ne tas, kurį užsakėte, galime pasiūlyti jį pakeisti arba grąžinti pinigus.

Produktai su defektais, atsiradusiais dėl įprasto nusidėvėjimo ar pažeidimų, atsiradusių dėl netinkamo naudojimo, nemokamai nekeičiami ir pinigai už juos negrąžinami.

Ką jums reikia padaryti
Susisiekite su „Ploom“ aptarnavimo komanda.

Bet kokias išlaidas, susijusias su nekokybiškų produktų grąžinimu ir pakeitimu, padengsime mes. Į šią sumą bus įskaičiuotos produkto pristatymo mums išlaidos.

Ką darysime mes

Ne vėliau kaip per keturiolika dienų po sugrąžintų produktų gavimo grąžinsime už produktus sumokėtą sumą, įskaitant pristatymo išlaidas ir grąžinimo išlaidas, tokiu pat būdu, kokiu atlikote mokėjimą.

8.2. Persigalvojote dėl produkto.

Jūsų teisės 
Vadovaudamasis CK 6.22810 straipsnio 1 dalies nuostatomis jūs turite teisę atsisakyti nuotolinės sutarties dėl produktų įsigijimo, pranešdamas apie tai mums raštu ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo produktų pristatymo dienos.

Pavyzdinės formos pranešimą apie sutarties atsisakymą  jūs privalote pateikti el. paštu [email protected]

 

Jūs nedelsdamas ir ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo pranešimo apie sutarties atsisakymą pateikimo mums dienos turite išsiųsti arba perduoti produktus mums arba kitam mūsų įgaliotam asmeniui. Jums tenka tik tiesioginės produktų grąžinimo išlaidos.

Ką jums reikia padaryti
Naudokite pavyzdinės formos pranešimo formą, kurią rasite čia. Susisiekite su „Ploom“ aptarnavimo komanda.

Visi produktai turi būti grąžinti nesugadinti bei nepraradę prekinės išvaizdos (nenuimtos ir nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.), turi būti išsaugotos jų vartojamosios savybės ir jūs turite turėti įrodymus, patvirtinančius, kad daiktus pirkote iš mūsų. Produktai turi būti grąžinami originalioje pakuotėje, tos pačios komplektacijos, kokios buvo gauti, pateikiant įsigijimo dokumentą, garantinę kortelę (jei ji buvo išduota), naudojimo instrukcijas ir kitus produkto priklausinius. Jeigu produktas nėra pilnai sukomplektuotas, yra sugadintas, netvarkingas arba nėra originalioje pakuotėje, mes turime teisę jo nepriimti, nekeisti ir negrąžinti už jį sumokėtų pinigų. Negalima grąžinti atskirų produktų, įsigytų kaip rinkinio dalis.

Saugiai supakuokite grąžinamus produktus, kad kuo labiau sumažintumėte bet kokią žalą, kuri gali būti padaryta grąžinimo metu, įskaitant: (i) visas dalis, priedus, instrukcijas ir pakuotę (įskaitant tokius produktus kaip laidų rišikliai ir kištukų dangteliai); ir (ii) rašytinio pranešimo formos kopiją, kad galėtume greitai atsekti jūsų užsakymą.

Atkreipkite dėmesį, kad atsisakyti sutarties  per Civiliniame kodekse nustatytą 14 dienų laikotarpį galite tik savo sąskaita.

Ką darysime mes

Mes nedelsdami ir ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo tos dienos, kurią gavome jūsų pranešimą apie sutarties atsisakymą, grąžinsime jums visas sumokėtas sumas, įskaitant jūsų apmokėtas produktų pristatymo išlaidas, tokiu pat mokėjimo būdu, kokį naudojote mokėdamas mums, nebent aiškiai sutikote dėl kitokio būdo ir jeigu nepatiriate jokių kitų papildomų išlaidų.

Mes galime negrąžinti jums jūsų sumokėtų sumų tol, kol produktai negrąžinti mums.

9. SKUNDAI IR GRĄŽINIMAS

9.1. Kaip mums pranešti apie problemas. Jei turite klausimų ar skundų dėl produkto arba pristatymo, arba norite pasinaudoti teise atsisakyti sutarties, grąžinti ar pakeisti produktą, susisiekite su Ploom aptarnavimo komanda. Nurodykite savo vardą, pavardę, užsakymo numerį, tikslų adresą ir telefono numerį (be šios informacijos negalėsime išspręsti problemos).

9.2. Grąžinimo procedūra. Kai su mumis susisieksite dėl produkto grąžinimo, informuosime, kaip tai padaryti. Taip pat gali tekti užpildyti grąžinimo formą ir grąžinti ją kartu su produktu.

9.3. Kaip grąžinti pavėluotai pristatytą produktą. Kai grąžinsite pavėluotai pristatytą produktą, mes jums suteiksime galimybę produktą grąžinti nemokamai, apmokant ir siuntimo išlaidas.

10. MŪSŲ ATSAKOMYBĖ

10.1. Esame atsakingi už dėl mūsų kaltės atsiradusius tiesioginius nuostolius. Jei nesilaikome šių Sąlygų, esame atsakingi už jūsų patirtus tiesioginius nuostolius, kurie atsirado dėl to, kad pažeidėme šią sutartį arba nesielgėme pakankamai rūpestingai ir profesionaliai.

10.2. Mes neatsakome už netiesioginius nuostolius. Produktus tiekiame tik buitiniam ir asmeniniam naudojimui. Jūs sutinkate nenaudoti produkto jokiais komerciniais, verslo ar perpardavimo tikslais, ir mes neprisiimame jokios atsakomybės už bet kokius pelno praradimus, verslo nuostolius, verslo nutraukimą ar verslo galimybių praradimą.

10.3. Jokiu būdu nepanaikiname ir neapribojame savo atsakomybės už gyvybės atėmimą ar sveikatos sužalojimą dėl mūsų aplaidumo, sukčiavimo ar suklaidinimo, taip pat už bet kokių sąlygų, nustatytų pagal LR įstatymus, pažeidimą.

10.4. Klientų aptarnavimas ir bendravimas. Jei pasirinkote galimybę gauti pranešimus, vienas iš „Ploom“ atstovų su jumis susisieks el. paštu, SMS žinute arba telefonu įvairiais etapais, kad suteiktų jums reikiamą pagalbą ir sužinotų, kaip jums sekasi.  

11. FORCE MAJEURE

11. 1 Mes nebūsime atsakingi už bet kokių savo įsipareigojimų pagal šias Sąlygas nevykdymą ar vėlavimą juos vykdyti dėl įvykių, kurių mes negalime kontroliuoti, pavyzdžiui, streikų ar kitų trečiųjų šalių kolektyvinių veiksmų, pilietinių neramumų, riaušių, invazijos, teroristinio išpuolio ar teroristinio išpuolio grėsmės, karo (paskelbto ar nepaskelbto), karo grėsmės ar pasirengimo karui, gaisro, sprogimo, audros, potvynio, žemės drebėjimo, įgriuvų, epidemijos, pandemijos ar kitos stichinės nelaimės, vyriausybės veiksmų, viešųjų ar privačių telekomunikacijų tinklų gedimo arba negalėjimo naudotis geležinkeliais, laivais, lėktuvais, autotransportu ar kitomis viešojo ar privataus transporto priemonėmis.

11.2 Jei dėl įvykio, kurio negalime kontroliuoti, negalime vykdyti savo įsipareigojimų jums, kuo greičiau su jumis susisieksime ir mūsų įsipareigojimai jums bus sustabdyti laikotarpiui, kol truks įvykis, kurio negalime kontroliuoti. Jei tai turės įtakos produktų pristatymui jums, susitarsime su jumis dėl naujos pristatymo datos, kai tik galėsime ją patvirtinti.

12. APIE ŠIAS SĄLYGAS

12.1 Kada pradedamos taikyti šios Sąlygos. Šios Sąlygos įsigalioja 2023 m. rugpjūčio 29 d. ir taikomos visiems užsakymams, atliktiems tos dienos vidurnaktį arba vėliau.

12.2 Šią sutartį galime perleisti trečiajai šaliai. Savo teises ir pareigas pagal šias Sąlygas galime perleisti trečiajai šaliai, apie tai pranešę jums raštu, tačiau tai negali sumažinti jums teikiamų garantijų.

12.3 Niekas kitas neturi jokių teisių pagal šias Sąlygas. Ši sutartis sudaryta tarp jūsų ir mūsų.

12.4 Jei teismas pripažins, kad dalis šios sutarties yra neteisėta, likusi dalis liks galioti. Kiekvienas šių Sąlygų skyrius galioja atskirai. Jei teismas ar atitinkama institucija nuspręs, kad kuris nors iš jų yra neteisėtas, kiti skyriai liks galioti.

12.5. Net jei delsime pasinaudoti savo teisėmis pagal šią sutartį, jomis vis tiek galėsime pasinaudoti vėliau. Jei iš karto nepareikalausime, kad atliktumėte bet kokius veiksmus, kuriuos privalote atlikti pagal šias Sąlygas, arba jei delsime imtis veiksmų prieš jus dėl to, kad pažeidėte šią sutartį, tai nereiškia, kad jūs neprivalote atlikti šių veiksmų, ir tai neužkirs kelio mums imtis veiksmų prieš jus vėliau.

12.6 Šių Sąlygų pakeitimai. Kadangi kartais galime iš dalies pakeisti šias Sąlygas, turėtumėte jas peržiūrėti kiekvieną kartą, kai norite pateikti užsakymą, kad įsitikintumėte, jog suprantate, kokios Sąlygos bus taikomos tam užsakymui.

12.7 Kokie įstatymai taikomi šiai sutarčiai ir kur galite kreiptis į teismą. Šioms Sąlygoms taikoma Lietuvos Respublikos teisė, o Lietuvos Respublikos teismai turi išimtinę jurisdikciją nagrinėti bet kokius ginčus ar pretenzijas, kylančias iš šių Sąlygų arba susijusias su jomis.

Ar jums jau yra 18 metų?

 

Norėdami lankytis šioje svetainėje, turite būti ne jaunesni kaip 18 metų.

 

Šioje svetainėje lankytis gali tik suaugusieji Lietuvoje esantys nikotino ar tabako gaminių vartotojai. Šie produktai sukelia priklausomybę ir nėra nerizikingi.

 

Taip