Kaip ir kada galima grąžinti Ploom prekes?

Nors Ploom stengiasi užtikrinti aukščiausią produktų kokybę, suprantame, kad kartais prekės gali nebepatikti ar netgi tapti nereikalingomis. Gali būti, kad įrenginys nebeatitinka jūsų poreikių, arba tiesiog nusprendėte, kad norite kažko kito. 

Todėl Ploom suteikia lanksčią grąžinimo politiką, kuri leidžia klientams per 14 dienų grąžinti ar pakeisti prekę, nenurodant jokios konkrečios priežasties. Tai taikoma visoms prekėms, įsigytoms tiek fiziniuose Ploom salonuose, tiek mūsų internetinėje parduotuvėje, kadangi siekiama jūsų pasitikėjimo ir patogumo tiek perkant, tiek grąžinant mūsų produktus. 

Taigi, kaip grąžinti Ploom?

Prekių su defektais grąžinimas

Jeigu įsigijote prekę su gamybos defektu, mes ją nemokamai pakeisime nauja. Daugiau informacijos apie Ploom prekių pakeitimą rasite mūsų svetainėje.

Grąžinimo sąlygos

Ploom prekes galite grąžinti, jei:

• Įsigijote jas internetu arba Ploom salonuose Lietuvoje;

• Prekės yra originalioje pakuotėje, nenaudotos, su visais priedais (instrukcijomis, įkrovikliu ir kt.);

• Jei gavote dovaną perkant Ploom prekę, įrenginys taip pat gali būti grąžintas.

Atminkite, kad įrenginį galite grąžinti ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo įsigijimo dienos.

Grąžinimo procedūra

Ploom prekes galite grąžinti, jei:

• Įsigijote jas internetu arba Ploom salonuose Lietuvoje;

• Prekės yra originalioje pakuotėje, nenaudotos, su visais priedais (instrukcijomis, įkrovikliu ir kt.);

• Jei gavote dovaną perkant Ploom prekę, įrenginys taip pat gali būti grąžintas.

Atminkite, kad įrenginį galite grąžinti ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo įsigijimo dienos.

Kontaktai

Jei turite klausimų, susijusių su Ploom garantija ar kitomis paslaugomis, susisiekite su mumis per LiveChat mūsų svetainėje arba el. paštu [email protected]. Taip pat galite skambinti į Ploom klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 8 800 20040 arba apsilankyti artimiausiame Ploom salone.

Ploom ne tik siūlo aukštos kokybės produktus, bet ir rūpinasi savo klientų patirtimi nuo pirkimo momento iki galutinio produkto naudojimo. Mūsų klientų aptarnavimo centras yra pasirengęs atsakyti į visus jūsų klausimus ir suteikti išsamią informaciją apie grąžinimo procesą, garantijas ir produktų naudojimą.

Jei turite klausimų, mes esame pasirengę jums padėti.

Šie produktai nėra nerizikingi ir gali sukelti priklausomybę. Skirta tik suaugusiesiems.

Ar jums jau yra 18 metų?

 

Norėdami lankytis šioje svetainėje, turite būti ne jaunesni kaip 18 metų.

 

Šioje svetainėje lankytis gali tik suaugusieji Lietuvoje esantys nikotino ar tabako gaminių vartotojai. Šie produktai sukelia priklausomybę ir nėra nerizikingi.

 

Taip