logo
logo
Kuo galime jums padėti?

Mano Ploom X Advanced neveikia. Ką turėčiau daryti?

Štai keli patarimai, padėsiantys pašalinti Ploom X Advanced įrenginio trikdžius:

1. Pirmiausia patikrinkite akumuliatoriaus įkrovos lygį. Jei jis žemas, prijunkite Ploom X Advanced įrenginį, kad įkrautumėte.

2. Perkraukite įrenginį. Norėdami tai padaryti, įsitikinkite, kad slankusis dangtelis yra uždarytas ir nuimkite priekinį dangtelį. Paspauskite ir palaikykite mažą mygtuką plonu, buku daiktu, kol įrenginys suvibruos, tada uždėkite priekinį dangtelį.

3. Jei perkrovus nepavyko išspręsti problemos - susisiekite su Ploom komanda telefonu 8 800 20040.

 

Mano naujas Ploom X neveikia:

Nauji įrenginiai atkeliauja GABENIMO režime, todėl išpakavus naują įrenginį, reikia jį aktyvuoti. Tai padaryti paprasta: prijunkite jį prie maitinimo šaltinio (kroviklio) ir po kelių minučių įrenginį galėsite naudoti. Jeigu tai nepadeda, susisiekite su Ploom pagalbos komanda.