Yra keletas skirtingų priežasčių, kodėl jūsų Ploom X Advanced gali nesikrauti.
1. USB-C laidas gali būti prijungtas netinkamai. Dar kartą patikrinkite, ar viskas
tinkamai prijungta.
2. Jūsų USB-C laidas gali būti sugedęs. Pabandykite naudoti kitą USB-C laidą ir
maitinimo bloką. Geriausia naudoti Ploom X Advanced USB-C laidą.
3. Perkraukite įrenginį. Norėdami tai padaryti, įsitikinkite, kad slankusis dangtelis
yra uždarytas, ir nuimkite priekinį dangtelį. Paspauskite ir palaikykite mažą
mygtuką plonu, buku daiktu, kol įrenginys suvibruos, tada uždėkite priekinį
dangtelį.
4. Jei perkrovus nepavyko išspręsti problemos, susisiekite su Ploom komanda
telefonu 8 800 20040.
Norėdami lankytis šioje svetainėje, turite būti ne jaunesni kaip 18 metų.
Šioje svetainėje lankytis gali tik suaugusieji Lietuvoje esantys nikotino ar tabako gaminių vartotojai. Šie produktai sukelia priklausomybę ir nėra nerizikingi.