logo
logo
Kuo galime jums padėti?

PLOOM X Advanced nesikrauna. Ką daryti?

Yra keletas skirtingų priežasčių, kodėl jūsų Ploom X Advanced gali nesikrauti.

1. USB-C laidas gali būti prijungtas netinkamai. Dar kartą patikrinkite, ar viskas

  tinkamai prijungta.

2. Jūsų USB-C laidas gali būti sugedęs. Pabandykite naudoti kitą USB-C laidą ir

  maitinimo bloką. Geriausia naudoti Ploom X Advanced USB-C laidą.

3. Perkraukite įrenginį. Norėdami tai padaryti, įsitikinkite, kad slankusis dangtelis

  yra uždarytas, ir nuimkite priekinį dangtelį. Paspauskite ir palaikykite mažą

  mygtuką plonu, buku daiktu, kol įrenginys suvibruos, tada uždėkite priekinį

  dangtelį.

4. Jei perkrovus nepavyko išspręsti problemos, susisiekite su Ploom komanda

  telefonu 8 800 20040.